Dag 22 - van Gdansk naar huis

8 september 2023 - Dordrecht, Nederland

Vandaag begint de grote terugreis naar Nederland. We zijn op tijd wakker en dus op tijd naar het ontbijt. We rijden om 7:45 uur weg vanuit Gdansk en onze eerste stop is net voor Poznan. Ondertussen zijn we de 6000 km van onze vakantie gepasseerd.

TRAJECT 1: We hebben 297 km afgelegd in 2:49 uur. In de buurt van Poznan moeten we 40 minuten laden om in de buurt van Berlijn uit te komen voor de volgende stop.

TRAJECT2: We hebben 300 km afgelegd in 2:58 uur en zijn Berlijn net voorbij. We laden ongeveer 25 minuten en rijden door naar Lehre.

TRAJECT 3: In Lehre komen we aan na 1:44 uur hebben gereden en 176 km afgelegd. We laden voor ongeveer 25 minuten en halen wat te eten.

TRAJECT 4: Volgende stop is Hengelo waar we aankomen om 19:40 uur en hebben we 296 km gereden en er 2:39 uur over gedaan. We gaan ongeveer 10-15 minuten laden en dan door naar huis.

TRAJECT 5: We zijn om 21:50 uur thuis en hebben in het laatste traject 190 km gereden in 1:57 uur.

Ten aanzien van vandaag geldt: we zijn vanmorgen om 7:45 uur vertrokken bij ons hotel en we zijn 21:50 uur thuis aangekomen. Dan zijn we dus in zo’n 14 uur van Gdansk naar Dordrecht gereden. In totaal hebben we vandaag 1.258 km afgelegd.

Resumé hele vakantie:

De hele vakantie is 7.035 km lang geworden

We hebben 1.166 kWh hiervoor gebruikt

1. Sjaak:
    8 september 2023
    Tot morgen?
  2. Raymond:
    8 september 2023
    Zeker speciaal voor jou in 1x naar huis gereden :-)
  3. Marcuspieter:
    Knap hoor welkom thuis
  4. Yvonne:
    9 september 2023
    Wat een (terug)reis. Genoten van jullie reis en foto’s, welkom thuis.
  5. Aria vd Stelt:
    9 september 2023
    Wel thuis mooi verslag om te lezen en de foto’s te bekijken
  6. Arian:
    9 september 2023
    Raymond, wel thuis kerel voor jou en je gezin. Tot gauw